דבר מנהל שש שנתי

הורים ותלמידים יקרים,

בית הספר השש שנתי איש שלום הינו קמפוס חינוכי המוביל תפיסת עולם הרואה לנגד עיניה את האדם במרכז.

אני רואה זכות להוביל את בית הספר ולנהל אותו תוך קידום דיאלוג מתמיד בין כלל באי בית הספר.

אני גאה כי בבית הספר ישנו צוות חזק, איכותי, מסור ומגוון אשר מאמין בעשייה החינוכית היומיומית ומבקש את טובת והתפתחות בני ובנות הנוער. בתפיסתי, בית הספר הינו בית חינוכי לכלל הנוער בכפר יונה ומהווה מקום לצמיחה, התפתחות ולמידה במכלול תחומי החיים.

בתפיסתי החינוכית בית הספר מבוסס על שני עוגנים:

העוגן הערכי-חברתי והעוגן הפדגוגי-לימודי.

לבית הספר "איש שלום" היו הישגים רבים בכל אחד מהתחומים הללו לאורך השנים, וכל עוגן בא לידי מימוש במגוון דרכים וכלים ומתוך ראייה שש שנתית כוללת.

אנו גאים בכך שבבית הספר מגוון רחב של מגמות, מעולמות המדעים המדויקים, מדעי הרוח, עולם האומנויות ומדעי החברה. אנו שואפים להגדיל בשנים הבאות את מגוון המגמות ולאפשר לכל תלמיד לבחור את המגמות על פי כישוריו, רצונותיו ויכולותיו.

אנו רואים חשיבות עליונה בפעילויות ערכיות וחברתיות אשר נועדו לקדם את תהליך עיצוב הזהות האישית והקהילתית במהלך שנות הלימודים בבית הספר. אירועים ופעילויות כגון: טיולים שנתיים, הצגות, הרצאות וסדנאות במגוון נושאים, מסע לפולין, הכנה לשירות צבאי משמעותי, קידום יציאה לשנת שירות ומכינות, קיום שיח במגוון נושאים אקטואליים וחברתיים מאפשרים לבני הנוער לעבור ולהיחשף לכמה שיותר חוויות  מעצבות.

פיתוח החשיבה הביקורתית, מיומנויות כגון עבודת צוות, התמדה, חשיבה יצירתית והתמודדות עם אתגרים במכלול תחומים הם חלק מהעשייה החינוכית היומיומית בה אנו פועלים.

אני מאמין כי תפקידנו לאפשר לכל נער ונערה להגשים את חלומותיהם וכולי תקווה כי לצד האתגרים והמורכבויות, תראו בבית הספר גם בית, מקום המאפשר צבירת חוויות טובות ומשמעותיות.

קיום דיאלוג פתוח ומכבד בין כל באי בית הספר מתוך תפיסה פלורליסטית הוא הבסיס החינוכי האישי שלי וכמנהל בית הספר דלתי פתוחה בפני כל אחד ואחת.

קישורים מהירים

פייסבוק ביה״ס