דבר מנהלת חטיבת ביניים

הורים, מורים ותלמידים יקרים, 

אנו עומדים בסיומה של חופשת קיץ שהתקיימה במציאות של חוסר ודאות, מתח ומלחמה.  

לצערנו, החטופים עדיין לא שבו, חיילים ומשפחות שלמות משלמים בחייהם, עשרות אלפי אנשים מפונים מבתיהם וכולנו עדיין חווים אתגרים רגשיים יום יום, שעה שעה.  

התנועה שלנו בבית הספר נעשית במקביל, במספר רב של נתיבים ובהכוונה מלאה. התשתיות ואבני הדרך שבנינו לאורך השנים, שבבסיסן מחויבות ומצוינות, אחריות ליזום מתוך מבט הצופה את צרכי העתיד, הן אלה שמאפשרות לנו להמשיך בעשיה ולממש בגאווה ובענווה את אחד הערכים המרכזיים שלנו – הכל אפשרי, גם בימים קשים ומאתגרים בהם אנו נמצאים. 

במקביל לעשייה החינוכית ובניסיון לשמור על שגרה מיטבית, המשכנו בתקופה זו להשקיע גם בקידום ייחודיות בית סיפרית- "מס"ע ברוח האדם" ובבניית מודל פדגוגי חדשני בו בשבועיים הראשונים תלמידנו יתנסו בסדנאות ובקורסים העוסקים במיומנויות ובאסטרטגיות למידה. המטרה המרכזית הינה לאפשר להם חוויות של הצלחה ולחבר בין העשייה הבית סיפרית לתחומי ידע ומיומנויות הנדרשות לכל אדם במאה ה-21 ועל מנת לצייד אותם בכלים שייסיעו להם במהלך שנה"ל. מודל פדגוגי זה הינו  תולדה של שותפות חדשנית בין חטיבת הביניים "איש שלום" וביה"ס "נפלאות" בהנהלתה של הגב" יפית דרור. אנו מאמינים כי שותפות בין בתי ספר מקדמת את איכות החינוך, משפרת את חווית הלמידה, מקדמת את ההתפתחות המקצועית של צוותי ההוראה ומייצרת הזדמנויות לפיתוח שיטות הוראה חדשניות . 

אני רוצה לברך את כל קהילת בית הספר בברכת שנה טובה מלאה בבשורות טובות.  שתמיד נזכור שבמעשים קטנים, בחיוך אנושי, דיבור חיובי, איפוק, ובפינוי מרחב גם לאחר שהוא לא כמוני – אפשר לתקן את העולם.  

"מִי הָאִישׁ הֶחָפֵץ חַיִּים? אֹהֵב יָמִים, לִרְאוֹת טוֹב. נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵרָע, וּשְׂפָתֶיךָ מִדַּבֵּר מִרְמָה. 

סוּר מֵרָע וַעֲשֵׂה טוֹב, בַּקֵּשׁ שָׁלוֹם וְרָדְפֵהו"ּ 

שנדע ימים טובים במהרה, 

ד"ר דנה מזרחי 

מנהלת חטיבת הביניים 

קישורים מהירים

פייסבוק ביה״ס